RSS

Welcome to my Blog. Enjoy reading :)

I wanna be with You

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 9, 2008

NVC

特别的爱给特别的你 我的寂寞逃不过你的眼睛
特别的爱给特别的你 你的声音就是我的灵药
虽然我不是完美,但我会是你的超人
虽然我不能答应 但我会尽100分
虽然短短的日子 但你印象烙在我心

wanna say out 1 sentence 3 words 8 letters all feeling inside here

No comments: